Friday, July 13, 2007

demam TRANSFORMERS again!



pagi tu affan susah nak bangun....dia kata nak tido lagi..tapi kena paksa jugak..i nak bawak tgk transformers. bila lagi nak bawah dia..kalau tak hari sabtu dengan ahad. sampai kat midvalley pukul 10pg..kira2 macam aku yang bukak kedai. punyerlah ramai org yang dah beratur. affan really excited tengok poster2 tranformers. padahal dia tak faham sangat pun..transformers ni kan hidup masa aku kecik2...dah banyak version pun. penat jugak abg berdiri nak beli tiket.......dapat jugak pukul 11pg, tempat duduk tengah2. macam real jer..padahal dah tahu dah benda ni rekaan semata2. senangnyer aku kena kelentong dengan matsaleh! anyway, what to do, anak nak tengok. tinggal minggu ni jer la aku nak bawak dia jalan. minggu depan dah start kelas balik.
tak boleh diam affan tengok transformers tu berlawan....

budak2 kalau tengok movie paling lama bertahan pun 2 jam, lebih dari tu...memang dah mula mengantuk, nak tertidur....letih aku memujuk affan bangun...sebab dia dah tertidor masa part2 terakhir. aku sendiri pun rasa puas, dapat jugak mama bawak affan jalan minggu ni.

to my lovely husband, thanks sebab balik minggu lepas. minggu ni u tak balik takpe...i dah mula kelas, sian pulak dengan u nanti kena jaga anak, tapi kalau u balik lagi i suka!

0 comments: